חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את מה שהגנים לא עשו, עיצוב ישבן יעשה

אחד הדברים שאנחנו הכי יודעים להעריך הוא ישבן חטוב ומעוצב. הסיבה לכך נעוצה בעובדה הפשוטה שמאוד קשה להשיג אותו. שמירה על תזונה נכונה לא תמיד מספיקה כדי להגיע לאחוז השומן הרצוי בגוף ושילוב של פעילות גופנית מאומצת היא הכרחית בכל תהליך שכזה. אבל מה עושים כשגם העבודה הכי קשה לא מספיקה כדי להגיע לישבן המושלם, ולמה זה קורה?

למה קשה להשיג ישבן מושלם לבד?

יש מספר גורמים נוספים שמשפיעים על אחוזי השומן בגוף שלנו מלבד אכילה נכונה וביצוע פעילות גופנית מתאימה:

  1. הגוף שלנו, ובפרט גופן של נשים, חווה במהלך השנים שינויים משמעותיים בהיקף ובאחוזי השומן שלו – הריון, משטרי תזונה והבדלים קיצוניים בין תקופות (לימודים מול חופש, רווקות מול אימהות וכדומה). השינויים האלה מעבירים את רקמת השריר והעור תהליכי גדילה, מתיחה והצטמקות, שבסופם קשה להגיע למראה יציב ומחמיא של הישבן כמו ישבן שטוח או רפוי.
  2. במהלך השנים רקמת השריר שלנו בכל אזורי הגוף הולכת ונחלשת, מה שעלול ליצור רפיון של חלקים שונים בגוף, ביניהם הישבן. השרירים המוצקים שמתחו את העור אינם ולכן הישבן נראה נפול.
  3. גם למראה ישבן יש ביטוי מאוד חזק בקוד הגנטי שלנו, ואם ההורים שלנו נולדו ע מבנה ישבן מסוים, ככל הנראה אנו נתברך באותו מבנה או דומה לו.

מה כן אפשר לעשות?אם ניסיתם וניסיתן להגיע למראה ישבן חטוב וכל המאמצים הטבעיים כשלו, ניתן לפנות להליך עיצוב ישבן שיבטיח לכם ישבן מתוח וחטוב. ישנן 3 שיטות לעיצוב ישבן מהן ניתן לבחור את העדיפה והנכונה ביותר עבורכם – שתלי סיליקון, חומצה היאלורונית או הזרקת שומן עצמי. התייעצו עם המומחים כדי להחליט מה השיטה הנכונה עבורכם.