חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם הדרכים לקבלת רישיון מטיס רחפן

רישיון רחפן הוא הרשאה שאדם צריך לרכוש לפני שיוכל להטיס רחפן. הסיבה לכך היא שרחפנים מסווגים ככלי טיס, ולכן דורשים רגולציה.

ישנם שני סוגים של רישיונות שאדם פרטי יכול לקבל: רישיון מסחרי ונופש. ההבדל בין שני הרישיונות הוא שהרישיון המסחרי מאפשר טיסות מעל אזורים מיושבים ובמרחב אווירי מבוקר, בעוד שרישיון הפנאי אינו מאפשר טיסות מסוג זה.

אם אתה מחפש להטיס רחפנים בארצות הברית, אתה צריך להוציא רישיון רחפן. על מנת לקבל רישיון רחפן, תצטרכו לעבור טסט ולשלם אגרה. המבחן תוכנן על ידי ה-FAA והוא מכסה את כללי המרחב האווירי, כיצד לטוס בבטחה וכיצד לקרוא תרשימים.

ל-FAA יש גם שני סוגים שונים של רישיונות לרחפנים: תעודת טייס או תעודת מפעיל כלי טיס בלתי מאויש. את שניהם ניתן להשיג אם עוברים את המבחן ומשלמים את האגרה.

ישנם סוגים שונים של אישורים הדרושים להטסת רחפנים ולהיות מטיס רחפנים בארצות הברית. הראשון הוא תעודת טייס מרחוק, הנדרשת על ידי מינהל התעופה הפדרלי. שנית, אתה צריך לקבל אישור מבעל הנכס שבו אתה רוצה להטיס את הרחפן שלך. שלישית, אתה צריך לעקוב אחר כל החוקים והתקנות שנקבעו על ידי המדינה שלך. לבסוף, אם אתה רוצה להטיס רחפן למטרות מסחריות או למטרות חינוכיות, תצטרך אישור מה-FAA ואישור מבית הספר שלך בהתאמה.

בישראל, קיים בית ספר להטסת רחפנים בשם פריפלייט.

פריפלייט למעשה מעביר קורסים להטסת רחפנים ודואג לרישיון מטיס רחפן. שם תוכל ללמוד את כל מה שצריך ואת החוקים הנדרשים על מנת להטיס את הרחפן שלך בצורה בטוחה וחוקית.